Bridgemate app

FAQ voor spelers

Bridgemate app - speler FAQ

Ik heb geen bevestigingse-mail ontvangen na het creëren van mijn account in de app.

Controleer uw spam/ongewenste map in uw e-mail. De bevestiging e-mail wordt soms ten onrechte als spam aangemerkt. Als u de e-mail niet kunt vinden, probeer dan opnieuw te registeren. Mogelijk heeft u een typefout gemaakt in uw e-mailadres.

Mijn club staat niet in de lijst.

Als uw club niet in de app staat, hebben zij de Bridgemate app (nog) niet geactiveerd. Neem contact op met uw club en vraag of zij van plan zijn de app te activeren.

De app toont de zitting waarin ik speel niet.

Controleer dat u geregistreerd staat met exact hetzelfde lidnummer dat de club voor u hanteert. Het lidnummer moet exact hetzelfde zijn, inclusief voorloopnullen: 0123 wordt als anders gezien dan 123 in de Bridgemate app. Vraag uw club welke lidnummer zij voor u geregistreerd hebben en controleer daar in de app of u hetzelfde in uw telefoon heeft staan.

Ik heb zojuist de app geactiveerd en geregistreerd bij mijn club, maar de app toont al een historie van de eerder gespeelde zitting. Hoe kan dat?

De club heeft de Bridgemate app reeds geactiveerd en u ziet elke zitting waarin uw lidnummer eerder is geupload. Daardoor zijn deze direct zichtbaar in de historie.

Toont de app zittingen die ik niet heb gespeeld?

Nee, de Bridgemate toont alleen zittingen waarin u heeft gespeeld en bent herkend aan de hand van uw lidnummer. Als u niet heeft gespeeld in een zitting, of uw lidnummer is niet geregistreerd in de zitting, dan wordt de zitting niet in de app getoond. 

De eindstand is niet 100% identiek met de uitslag van de club.

De Bridgemates app rekent de stand uit aan de hand van de scores in de Bridgemates. Er zijn verschillende redenen waarom de stand kan afwijken van de stand die uw club heeft gepubliceerd.
-  Score correcties in het rekenprogramma
-  Gewogen scores
-  Split scores
-  Combitafels