Bridgemate app

Veelgestelde vragen voor clubs

Bridgemate app - club en WL FAQ


Waar vind ik de verificatiecode die nodig is voor Bridgemate Controle Software (BCS)?

Log in op uw Bridgemate club account en ga naar de Bridgemate App. Kies daarna "App instellingen". Onderaan de pagina vindt u de verificatiecode. 

BCS geeft aan dat de verbinding met de Bridgemate app server is mislukt.

Zorg ervoor dat uw computer verbonden is met internet en dat er geen firewall is die het uitgaande internetverkeer blokkeert. Controleer of u uw toegewezen Bridgemate app clubummer en verificatiecode correct hebt ingevuld.

Hoe verwijder ik zittingen uit de Bridgemate app?

Log in op uw Bridgemate club account en ga naar de Bridgemate App. Kies daarna "Zittingen". U kunt hier zittingen verwijderen uit de Bridgemate app. Verwijderen kan niet ongedaan worden gemaakt.

Hoe voeg ik wedstrijdleiders toe en hoe verwijder ik ze?

Log in op uw Bridgemate club account en ga naar de Bridgemate App. Kies daarna "Aangemelde leden". U kunt wedstrijdleiders aangeven met het behulp van de checkbox. Als u een speler als wedstrijdleider aanmerkt, vergeet dan niet te kiezen of deze WL-oproepen dient te ontvangen.

Kan een wedstrijdleider aangeven dat hij geen WL-oproepen meer wil ontvangen?

Clubs kunnen wedstrijdleiders verwijderen uit de aangemelde leden of er voor kiezen om WL-oproepen in datzelfde scherm uit te schakelen. Een wedstrijdleider kan ook meldingen op hun telefoon uitschakelen voor de Bridgemate app. Op deze pagina's voor Android of Apple iPhone (iOS) wordt uitgelegd hoe u dat kunt doen (pagina's zijn in het Engels).

Ik krijg geen melding op mijn telefoon wanneer een WL oproep wordt gedaan. Hoe kan dat?

Zorg ervoor dat uw telefoon internet heeft, dat u geregistreerd staat als wedstrijdleider en dat uw telefoon meldingen toestaat van de Bridgemate app. Zorg ook dat het geluid of trilfunctie aan staat en dat de modus "niet storen" is uitgeschakeld.